Astazi vin la Tine Domnul meu

D

D                          G
Astazi vin la Tine, Domnul meu
 e                         A
Sufletul mi-e plin de bucurie
  D                         G
Fiindca m-ai facut copilul Tau
 e                     A
Ca sa pot trai o vesnicie.

      G            e
Sunt atât de fericit
 G             e
Domnul meu iubit
    G               e
De minunea ce-ai facut-o
          A
În viata mea.

                      D                 A
      Vreau sa Îti cant, vreau sa Te laud
                D            G             A
	Sa Îti multumesc ca esti în viata mea
           f#                        G
	Cu putere m-ai luat din întuneric
                  D        A          D 
	Si mi-ai aratat întelepciunea Ta. 


Astazi vin la tine Domnul meu,
Sa iti multumesc de-a Ta iertare,
Sunt rascumparat prin harul Tau,
şi traiesc prin a Ta indurare

Sunt atat de fericit,Domnul meu iubit
De minunea ce-ai facut-o in viata mea.

Lasă un comentariu