Ca stropii de roua

C+1

C                                     G
Ca stropii de roua ce uda câmpul-nverzit
                                      C
Ca norii ce-alearga-n vazduh necontenit
                             C7       F
Ca raza de soare ce umple vazduhul mereu
    d   C        G                 C
Doresc Isuse sa umpli si sufletul meu,
F       C        G                 C
Doresc Isuse sa umpli si sufletul meu.

Cum cerbul doreste izvorul cristalin,
Cum râul goneste, alearga spumegând.
Alerg si eu, Doamne,
Spre Tine c-un dor mai sublim
/:Sa-mi dai din apa ce curge din tronul divin.:/

Cum stelele noaptea pe cer eu le zaresc,
Oricât le-ai privi, ele frumos stralucesc.
Priveste Isuse azi spre fiina mea,
/:Vino si fa-ma sa stralucesc ca o stea.:/

Nu pot gasi un loc mai bun si mai frumos
Decât lânga Tine, Iubitul meu Hristos.
La Tine e Harul, si-al vieii cuvânt
/:Doar pentru Tine traiesc pe-acest pamânt.:/

Lasă un comentariu