Cine sunt eu?

Sunt un adolescent de 18 ani din Argeș. Am învațat singur să cânt la chitară,începând din februarie 2011. Din august același an m-am aventurat și în lumea pianului 🙂
M-am hotărât să creez acest blog pentru a veni în ajutorul celor care vor să cânte la pian/chitara,și nu găsesc acorduri pentru anumite cântări,dar și pentru cei care nu știu de unde să înceapă.

Cum am învătat eu să cânt la chitară

Dorinta să învăt a aparut văzând o verișoară cântând. Am luat de la ea acordurile pentru chitară în decembrie 2010,dar nu aveam o chitară ca să exersez. Așa că m-am hotarat să-mi „construiesc” eu una 😀 Voiam doar să învăt acordurile,astfel ca atunci când voi primi o chitară sa pot să cânt. Am luat o bucată de lemn de dimensiunile griff-ului unei chitare,6 bucăți de sfoară de lungimea șipcului de lemn,12 bucăți de negrese,un marker și m-am apucat de treabă. Îmi pare rau că nu am păstrat „invenția”. Arăta cam așa. Așa cum a fost făcută m-a ajutat și din decembrie până în februarie am învățat acordurile principale. În februarie am primit prima mea chitară,care costase 10 euro,cumpărată de la un târg de vechituri din Slovenia. Arăta cam așa. Acum problema era că nu aveam acordor. După o lună,mi-am cumpărat acordor și capodastru. Cântam aproape 2 ore zilnic. La aproape un an diferență,mi-am cumpărat o chitară electroacustică și am început să învăț mai mult.

Ca o concluzie,pentru cei care vreți să învațați,vă sfătuiesc să începeți singuri. Materiale sunt pe internet de la un cap la altul. Am postat și eu niște ghiduri.

Lasă un comentariu